תגיד שלום למשקפיים: היתרונות של הסרת משקפיים בלייזר

לצערנו עבור אנשים מסוימים, משקפיים הם רע הכרחי. הם עוזרים לך לראות טוב יותר, אבל הם גם יכולים להיות טרחה. אם אתם אנשים שלא מסתדרים עם משקפיים או לא אוהבים עדשות, הסרת משקפיים בלייזר עשויה להיות הפתרון שחיפשתם.

מהי הסרת משקפיים בלייזר?

הסרת משקפיים בלייזר, המכונה גם ניתוח שבירה, היא הליך המשתמש בלייזר לעיצוב מחדש של הקרנית ולתיקון בעיות ראייה. הסוגים הנפוצים ביותר של ניתוחי השבירה הם LASIK ו-PRK.

במהלך LASIK נוצרת דש קטן בקרנית, ומשתמשים בלייזר לעיצוב מחדש של הרקמה הבסיסית. לאחר מכן מחליפים את הדש, ומאפשרים לעין להחלים. PRK, לעומת זאת, כולל הסרת האפיתל (השכבה החיצונית של הקרנית) לפני שימוש בלייזר לעיצוב מחדש של הקרנית. לאחר מכן האפיתל גדל בחזרה עם הזמן.

מי מועמד טוב להסרת משקפיים בלייזר?

לא כולם מועמדים להסרת משקפיים בלייזר. רופא העיניים שלך יעריך את העיניים וההיסטוריה הרפואית שלך כדי לקבוע אם ההליך מתאים לך.

באופן כללי, מועמדים טובים עבור LASIK ו-PRK:

  • הם מעל גיל 18
  • בעל ראייה יציבה למשך שנה לפחות
  • בעל עיניים בריאות
  • אין לך מצבים רפואיים מסוימים, כגון מחלות אוטואימוניות או סוכרת בלתי מבוקרת
  • אין לך בעיות עיניים מסוימות, כגון גלאוקומה או קטרקט
  • אינן בהריון או מיניקות

מהם היתרונות של הסרת משקפיים בלייזר?

היתרון העיקרי של הסרת משקפיים בלייזר הוא ראייה צלולה ללא משקפיים או מגע. זה יכול לשנות חיים עבור אנשים שהיו תלויים בעדשות מתקנות במשך שנים.

יתרונות נוספים של ניתוח שבירה כוללים:

  • זמן החלמה מהיר (בדרך כלל מספר ימים עד שבוע)
  • אי נוחות מינימלית במהלך ואחרי ההליך
  • סיכון מופחת לזיהום בהשוואה לסוגים אחרים של ניתוחי עיניים
  • תוצאות ארוכות טווח (למרות שחלק מהאנשים עשויים להזדקק להליכי טאצ'-אפ בעתיד)

מהם הסיכונים בהסרת משקפיים בלייזר?

כמו כל הליך רפואי, הסרת משקפיים בלייזר כרוכה בסיכונים. כמה סיכונים פוטנציאליים כוללים:

  • עיניים יבשות
  • בוהק או הילות סביב אורות
  • ראייה משתנה
  • תת תיקון או תיקון יתר
  • אובדן ראייה (נדיר מאוד)

רופא העיניים שלך ידון איתך בסיכונים וביתרונות של ניתוח שבירה לפני ההליך. תשאל אותו על https://www.isradoctor.co.il 

איך תהליך ההחלמה?

ההחלמה מניתוח השבירה היא לרוב מהירה וללא כאבים יחסית. ייתכן שתחווה אי נוחות מסוימת או רגישות לאור במשך כמה ימים לאחר ההליך, אך זה אמור להיעלם די מהר.

תצטרך להימנע משפשוף עיניים ושחייה במשך כמה שבועות לאחר ההליך כדי לאפשר לעיניים שלך להחלים. ייתכן שיהיה עליך להשתמש בטיפות עיניים כדי למנוע זיהום ולקדם ריפוי.

האם הסרת משקפיים בלייזר מכוסה בביטוח?

ברוב המקרים הסרת משקפיים בלייזר נחשבת להליך אלקטיבי ואינה מכוסה בביטוח. עם זאת, חברות ביטוח מסוימות עשויות לכסות את עלות ההליך אם זה ייחשב הכרחי מבחינה רפואית.

עלות ניתוח השבירה עשויה להשתנות בהתאם לסוג ההליך והמקום בו אתה גר. חשוב לדון בעלות ואפשרויות התשלום עם רופא העיניים שלך לפני תזמון ההליך.

האם הסרת משקפיים בלייזר מתאימה לך?

הסרת משקפיים בלייזר יכולה להיות הליך משנה חיים לאנשים שלא מסתדרים עם משקפיים או לא אוהבים עדשות. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא עיניים כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב להליך ולדון בסיכונים וביתרונות.

אם אתה מעוניין בהסרת משקפיים בלייזר, קבע פגישת ייעוץ עם רופא עיניים כדי ללמוד עוד על ההליך והאם הוא מתאים לך.

אמנם הסרת משקפיים בלייזר לא יכולה להיות הבחירה הנכונה עבור כולם, אבל זה יכול להיות מחליף משחק עבור אלה שנאבקים עם משקפיים או עדשות. היתרונות של ראייה צלולה ללא עדשות מתקנות הם רבים, והסיכונים וזמן ההחלמה מזעריים בהשוואה לסוגים אחרים של ניתוחי עיניים. אם אתה שוקל ניתוח שבירה, שוחח עם רופא העיניים שלך כדי לקבוע אם זו הבחירה הנכונה עבורך.

פתרון למי שלא מסתדר עם משקפיים – הסרת משקפיים בלייזר

עבור אלה שיש להם ראייה לקויה, משקפיים תמיד היו הפתרון הנכון לתיקון. עם זאת, לא לכולם נוח להרכיב משקפיים. חלקם מוצאים אותם לא נוחים וכבדים, בעוד שאחרים פשוט לא אוהבים את מראה המשקפיים על הפנים שלהם. למרבה השמחה, יש פתרון למי שלא מסתדר עם משקפיים – הסרת משקפיים בלייזר.

הסרת משקפיים בלייזר היא הליך בטוח ויעיל המתקן לצמיתות את הראייה שלך, ומאפשר לך לראות בבירור ללא משקפיים או עדשות מגע. ההליך משתמש בלייזר כדי לעצב מחדש את הקרנית, שהיא החלק הקדמי הברור של העין, כדי לשפר את האופן שבו האור חודר לעין וכיצד הוא מתמקד ברשתית.

היתרונות של הסרת משקפיים בלייזר הם רבים. בראש ובראשונה, הוא מייתר את הצורך במשקפיים או עדשות מגע, ומעניק חופש ונוחות למי שתלוי בהם שנים רבות. זה גם מפחית את הסיכון לדלקות עיניים וסיבוכים אחרים שיכולים לנבוע מהרכבת עדשות מגע.

בסופו של יום, אם אתם לא מסתדרים עם משקפיים או לא אוהבים את הרעיון של הרכבת עדשות, הסרת משקפיים בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורכם. זוהי דרך בטוחה, יעילה וקבועה לתקן את הראייה שלך ולשפר את איכות החיים שלך.

באנר המרכז לעדשות מגע
מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש מטפל בעדשות מגע, עם ניסיון עשיר בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. משתתף בכנסים, מעביר הרצאות, מנהל השתלמויות ופורומים מקצועיים.

מבצעים מטורפים מבית

החל מ -3,800 ₪ , תלוי בקופת החולים , ובסוג הכרטיס לסבסוד.