למי כדאי לקנות עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות?

עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניותטכנולוגיות רבות נכנסו ונכנסות לשימוש רחב בקנה מידה גדול בקרב כל האוכלוסייה גם כאשר מדובר בעניינים רפואיים שהיו נחשבים לכאלה שהם טאבו של ממש, כמו למשל משקפיים או עדשות מגע. מה שבעבר היה אך ורק אביזרים או ציוד ייחודי לתיקון ראייה לא תקינה היום כבר לוקחים חלק גם בטרנדים של אופנה, שכן מי אמר שמרכיבי המשקפיים לא יכולים להיראות טוב על פי צווי האופנה האחרונים? עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות מוכיחות את זה מעל לכל ספק. הן גם מתקנות את הראייה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הידועה כיום וגם מאפשרות להפוך את העיניים לכאלה בעלות צבעים אחרים מהצבע שהטבע נתן לעיניים.

 

למה מתכוונים כאשר מדברים על עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות?

מולטיפוקל הוא היעדר הצורך לעשות שימוש ביותר מזוג משקפיים אחד על מנת לתקן ראייה מסוגים שונים. יש אנשים שיש להם קוצר ראייה גם מקרוב וגם מרחוק ובעזרת זוג עדשות אחד הם יכולים לתקן את הראייה ולראות מצוין בלי להחליף. זה בדיוק המולטיפוקל. עדשות צבעוניות – כשמן כן הן – הן כאלה שיש להן צבע מלאכותי שצובע כלפי חוץ את העיניים. מי שמרכיב אותן רואה מצוין אך למי שמסתכל עליו מהצד נראה שהעיניים שלו בצבע של העדשות. כיום אפשר להשיג עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות במגוון רחב של צבעים – אמיתיים או מלאכותיים כאחד וכך כל אחד ואחת יכולים לבחור את הצבע שהם רוצים שהעיניים שלהם ייראו.

למי מתאימות עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות?

כאמור, עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות משלבות בין כמה דברים שונים – ראשית – תיקון ראייה ייחודי שלא דרוש לכל אדם וחוסך את השימוש ביותר מאביזר אחד של תיקוני ראייה. שנית – הצבע. בעזרת עדשות מיוחדות אלה כל מי שגם צריך תיקון ראייה משולב של קוצר ראייה מרחוק ומקרוב וגם מעוניין שהעיניים שלו ייראו בצבע אחר מזה שהן באמת – עדשות אלה הן בדיוק הפתרון עבורו. יש עוד כמה דברים לדעת לגביהן אך מי שלא ידע שפתרון כולל כזה בכלל קיים לבטח ישמח להתוודע לזה ולעשות שימוש בעדשות אלה.

 

איך מתאימים עדשות כאלה?

חשוב לדעת מידע מהותי אודות עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות – וזה שהן חייבות להיות מיוצרות בהתאמה אישית לכל נבדק ונבדק. אין מדובר במוצר מדף פופולרי שאפשר לקנות לבד אלא בעדשות שחייבים לקנות אחרי התאמה ויצירת מרשם לפי הראייה הספציפית של המשתמש. לכל אדם יש את סוג ליקוי הראייה שלו ולכן רק אחרי שמתבצעת בדיקת ראייה מקיפה ויסודית – אפשר ליצור את המרשם המתאים ולייצר עבורו את העדשות שתהיינה המתאימות לו ביותר, אלה שגם יתקנו לו את הראייה באופן מלא וגם ייתנו לו את הצבע שהוא רוצה לעיניים שלו. הטכנולוגיה מעולם לא הרימה ראש בצורה כזאת כמו שהיא עושה את זה בכל מה שקשור לעדשות מגע מיוחדות ומותאמות אישית.

 

איך מתחילים להשתמש בעדשות מגע מיוחדות?

חשוב מאד לדעת שכאשר מתייחסים לאביזרי תיקון ראייה שהם מולטיפוקל – עדשות מגע ומשקפיים כאחד, נדרשת למשתמש תקופת הסתגלות שתהיה אישית לכל אחד. אי אפשר לדעת מראש כמה זמן היא תיקח וחשוב לתת לה זמן ומקום. מי שעד כה היה רגיל לשני זוגות משקפיים נפרדים יצטרך להתרגל לאזורים השונים שיש בשטח של עדשות מגע מולטיפוקל צבעוניות ושהעין תתרגל בדיוק לדעת איפה נגמר כל אזור ומתחיל אזור אחר. ברגע שמסיימים את תקופת ההסתגלות אפשר לחזור לשגרה בלי להחליף בין זוגות משקפיים שונים ותוך כדי שרואים טוב, לא משנה לאיזה מרחק מסתכלים.

 

מתי כדאי לבחון את האפשרות של מולטיפוקלמתי כדאי לבחון את האפשרות של מולטיפוקל?

עדשות מגע ומשקפיים מולטיפוקל הם המילה האחרונה והחדישה ביותר בתחום של תיקון ראייה ואופטומטריה. אנשים רבים מכירים את הטכנולוגיה הזאת אבל חוששים מהשינוי שהיא תביא איתה או חוששים שלא יצלחו בשלום את תקופת ההסתגלות. חשוב מאד שלא לחסום מבחינה מנטלית את האפשרות לנסות את העדשות האלה, שכן הן יכולות להביא איתן הרבה מאד הקלה בשגרת היומיום, מה שיהפוך את ההתנהלות היומיומית להרבה יותר פשוטה. לא עוד החלפת משקפיים כל כמה דקות ולא עוד וידוא שיש תמיד בהישג יד יותר מזוג משקפיים או עדשות אחד. העדשות מותאמות לכל שימוש בכל רגע.

קראו עוד: סוגי עדשות מולטיפוקל

כמה עולות עדשות מולטיפוקל עם צבע?

אין ספק שאביזרים לתיקון ראייה נחשבים ליקרים יותר אבל כמובן שיש לזה הסבר, שכן הם מיוצרים בהזמנה אישית וחייבים להיות מדויקים מאד. אם העדשה לא מיוצרת ברמה הדיוק הדרושה הרי שאי אפשר יהיה לראות איתה טוב, מה שיהפוך את כל העניין ללא כדאי ויידרש חיפוש אחרי סוג אחר של עדשות או משקפיים. ברוב המקרים עדשות כאלה יכולות אפילו לעלות כמה אלפי שקלים אך אי אפשר לבחון את העלות בלבד בלי לשים לב לתועלת הרבה ולהקלה שעדשות אלה מביאות לשגרת היום של מי שירכיב אותן. מדובר בהשקעה לכל דבר ועניין.

איך מרגישים עם עדשות צבעוניות מולטיפוקל?

מעבר לצבע שהוא עניין של בחירה אישית – אין ספק בכלל שהשימוש בעדשות מגע מולטיפוקל הוא נוח, אחיד, מרגיע וכזה שחוסך הרבה סרבול והתעסקות. יש הרבה שקט נפשי בידיעה שמרכיבים את העדשות בתחילת היום ואין צורך יותר להתעסק איתן עד לשעת השינה בלילה. גם אם המחיר מעט גבוה יותר מהתקציב שמוכנים להגדיר לשם כך – מומלץ לחרוג מעט ובלבד שאפשר יהיה ליהנות באמת ממוצר איכותי, חדשני וכזה שמייחסים לו את חזית הטכנולוגיה כיום בעולם של רפואת עיניים ותיקון ראייה לציבור הרחב.

באנר המרכז לעדשות מגע
מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש מטפל בעדשות מגע, עם ניסיון עשיר בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. משתתף בכנסים, מעביר הרצאות, מנהל השתלמויות ופורומים מקצועיים.

מבצעים מטורפים מבית

החל מ -3,800 ₪ , תלוי בקופת החולים , ובסוג הכרטיס לסבסוד.