מה נחשב בתור עדשות מגע מולטיפוקל מחיר טוב ואטרקטיבי?

עדשות מגע מולטיפוקל מחיראנשים רבים שסובלים מקוצר ראייה מרחוק ומקרוב גם יחד גילו בשנים האחרונות את פלאי עדשות המולטיפוקל. מדובר בעדשות שהשטח שלהן מחולק בין כמה אזורים, מה שמאפשר את תיקון הראייה גם מרחוק וגם מקרוב, זאת ללא שימוש ביותר מזוג משקפיים אחד. לכל מי שעוסק בתחום ובקיא בו היה ברור שעם הזמן ילך תחום זה יתפתח אף יותר ואכן הגיע תורן של עדשות מגע מולטיפוקל להגיע ולהיות הדבר החם הבא בעולם תיקון הראייה. נשאלת השאלה, איך יודעים מתי בוחרים עדשות מגע מולטיפוקל מחיר טוב וכדאי ומתי כדאי להמשיך לחפש עד שהמחיר יורד עוד. לשם כך צריך להבין איך בוחרים את העדשות האלה.

 

איך קובעים מהו עדשות מגע מולטיפוקל מחיר טוב ומשתלם?

מכיוון שעדשות מגע מלכתחילה אינן דבר זול, הרי שחשוב מאד להבין מהן ואיך הן מורכבות, בעיקר אם מדובר בעדשות מולטיפוקל. ראשית, אלה עדשות במרשם אישי ובהתאמה אישית מלאה לכל נבדק ונבדק. אין שני אנשים שיהיו להם בדיוק אותם עדשות מולטיפוקל ולכן לא מדובר במוצר מדף, זאת בניגוד לעדשות מגע רגילות. העדשה קטנה, אך עדיין שטח הפנים שלה יהיה מחולק לאזורים שונים שדרך כל אחד מהם אפשר יהיה לראות אחרת. כל אזור בעדשה יתקן אחרת את הראייה של מי שמרכיב אותה. מכאן חשוב להבין מדוע מלכתחילה עדשות מגע מולטיפוקל מחיר גבוה יותר מאשר של עדשות מגע רגילות, אך עדיין יש חשיבות לסקר שוק ולמציאת מחיר כדאי.

מה תהליך ההתאמה של מולטיפוקל?

בדיקת הראייה המעמיקה והיסודית חייבת להיות מבוצעת על ידי איש מקצוע מומחה מהתחום – רופא עיניים או אופטומטריסט מנוסה שמכיר את עולם המולטיפוקל ויכול להציע אותו לקהל הלקוחות שלו. אותו איש מקצוע יאבחן את סוג קוצר הראייה ואת החשיבות של כל סוג עבור אותו נבדק. יש מי שחשוב לו יותר לראות טוב לרחוק ויש מי שחשוב ודרוש לו יותר להיות מסוגל לראות מצוין דווקא מקרוב. אין חוקיות בעניין זה, בעיקר מכיוון שמדובר בנוחות והרגלים של כל אדם בנפרד. ברגע שיש אבחון ומרשם – אפשר להתחיל לדבר על עדשות מגע מולטיפוקל מחיר שיתאים לנבדק וגם יכסה את העלות של ייצור העדשות הייחודיות.

 

עדשות מגע מולטיפוקל מחיר לעומת משקפיים

יש הרבה מאד מה לדעת ולהבין על השגרה של מי שמרכיב משקפיים או עדשות מגע. יש פה גם הרבה עניין של נוחות וגם של התנהלות יומיומית אישית של כל אדם ואדם. יש מי שמעדיף את המולטיפוקל על פני שני זוגות משקפיים נפרדים ואם יש את מי שממילא מעדיף עדשות מגע הרי שהוא ישקיע כמה שצריך בשביל לקנות עדשות מגע מולטיפוקל מחיר טוב ולפחות יעשה כל מה שהוא יכול על מנת למצוא מחיר כדאי ואטרקטיבי שיתאים לכיס שלו. תיקון הראייה הוא לא עניין שמתפשרים עליו או מוותרים. לכל אדם מגיע לראות טוב בכל מצב ולמרות שהמחירים לא נמוכים – צריך למצוא את האפשרויות הכי טובות שאפשר בתקציבים הנתונים לכל אחד בנפרד.

 

אז כמה עולות עדשות מולטיפוקל בהתאמה אישית?

כאמור, עדשות מולטיפוקל חייבות להיות מיוצרות על פי הזמנה נפרדת ומותאמת עבור כל אדם או כל מטופל. מכאן שאין מדובר במוצר מדף שפחות מגיעים וקונים וההזמנה שלהן היא בעצם הסיום של תהליך ההתאמה האישית על פי מצב הראייה של הנבדק הרלוונטי. ברוב המקרים עדשות כאלה יעלו כמה אלפי שקלים וצריך לקחת בחשבון שיש גם עלויות נוספות של חומרים שצריך לעשות בהם שימוש על מנת לשמור על העדשות במצבן הטוב והמבריק. כאשר בוחנים עדשות מגע מולטיפוקל מחיר צריך לבדוק מה כולל המחיר – האם הוא מתייחס אך ורק לעדשות עצמן או גם לחומרים ואביזרים נוספים על מנת לעשות שימוש טוב ויעיל בעדשות.

 

איך התחושה כאשר העדשות מוכנות ומגיעות לנבדק?

ההתרגשות מתחילה כבר בשלב של הבדיקות. עצם הרעיון שלא יהיה צורך להמשיך לעשות שימוש ביותר מזוג משקפיים אחד הוא מחשבה מעניינת ומרגשת ויש בה כדי להפיח הרבה תקווה בקרב מי שהתעייף מהחלפת משקפיים בתדירות גבוהה. כאשר עדשות מגע מולטיפוקל מחיר טוב ואטרקטיבי מוכנות ואפשר להתחיל לעשות בהן שימוש – אפשר לומר שזו תחילתו של עידן חדש עבור המשתמש. פתאום העולם נראה מצוין, ללא קשר למרחק שמסתכלים, ללא קשר לשעה ביום ובוודאי שללא קשר לזווית המבט. הראייה תהיה מצוינת ומתוקנת כל הזמן, לאורך כל שעות היום וללא ספק יש בכך שדרוג רציני להתנהלות כפי שהיא הייתה מוכרת עד כה.

ההתרגשות של משהו חדש שמקל על השגרה

מי שקונה עדשות מגע שהן מולטיפוקל יהיה מרוגש מאד מעצם המעבר לדבר חדש שהוא שיא הטכנולוגיה, חוד החנית של ההמצאות בעולם האופטומטריה. יש הרבה ריגוש בכך שפריט יומיומי שפיתחו וייצרו במיוחד הופך לחלק לא רק מהשגרה אלא גם מפנה מהדרך חפצים אחרים שהיו מסורבלים ופחות נוחים לשימוש יומיומי. עבור המשתמש יהיה זה נעים ונחמד להתוודע לטכנולוגיות חדישות ומתקדמות ובוודאי שלאורך זמן הוא יוכל לעשות שימוש בעדשות ובעזרתן הוא פשוט יראה טוב, עניין שלחלוטין לא מקלים בו ראש. לכל אדם מגיע שהראייה שלו תהיה לא פחות ממצוינת ובעזרת העדשות המיוחדות והמתקדמות אפשר לראות מעולה ולזכות בשגרת יומיום מצוינת גם כן.

באנר המרכז לעדשות מגע
מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש מטפל בעדשות מגע, עם ניסיון עשיר בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. משתתף בכנסים, מעביר הרצאות, מנהל השתלמויות ופורומים מקצועיים.

מבצעים מטורפים מבית

החל מ -3,800 ₪ , תלוי בקופת החולים , ובסוג הכרטיס לסבסוד.