איך לבחון עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת

עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעתאין זה פשוט להכיר את העולם של ראייה דרך עדשות מולטיפוקל, בעיקר אם זה גם כרוך במעבר מהשימוש במשקפיים לשימוש בעדשות מגע. התחום של תיקון ראייה נחשב לכזה שיש בו הרבה מאד שינויים מעניינים, שלא לומר מרגשים ומעל לכל זה – מדובר בשינויים וחידושים שעושים מהפכה של ממש בשגרת היומיום של מרכיבי המשקפיים והאנשים עם קוצר ראייה, שהם בהחלט רבים. מולטיפוקל נחשבת לטכנולוגיה המובילה כיום באביזרי תיקון הראייה ולכן חשוב לקבל עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת לפני שפונים לכיוון הזה שדורש גם התאמה אישית מלאה וגם השקעה כספית לא קטנה. אז מה חוות הדעת הזאת ואיך להתייחס אליה?

 

מה צריכה לכלול עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת של משתמשים?

שמיעת עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת היא דבר חשוב מאד שיכול לעזור לקבל החלטה. יחד עם זאת – חשוב לקחת בחשבון שכל אדם מסתגל בצורה שונה ואישית לעדשות מולטיפוקל ולכן אין לחשוש מחוות דעת פחות טובות או כאלה של אנשים שדיווחו שהם היו צריכים הרבה זמן להתרגל. מה שמשנה זה התחושה והראייה לאורך זמן לאחר תקופת ההסתגלות והנוחות של אזורי המולטיפוקל שחוסכים את השימוש ביותר מזוג משקפיים אחד. מכאן שחוות הדעת של המשתמשים ששואלים אותם צריכה להיות כזאת שתכיל את המידע הזה ולפיו אפשר יהיה לקבל את ההחלטה בנוגע להתאמה אישית של עדשות דומות.

מה התהליך של קבלת עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת?

ישנם אנשי מקצוע שמאפשרים תקופת הסתגלות לעדשות המגע מולטיפוקל ומקבלים אותן בחזרה אם המשתמש לא מסתדר ולא מצליח להתרגל. חוות הדעת צריכה לכלול את התחושה בעת שהעדשות נמצאות כבר בתוך העיניים, את הקלות והנוחות של הכנסת העדשות, הטיפול והתחזוקה היומיומיים שלהן וכמובן איך שרואים. לוקח זמן להתרגל למקם את העיניים מול האזורים השונים שמאפשרים לראות בצורה שונה ולכן עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת צריכה להינתן לאחר שנעשו כמה וכמה ניסיונות לתפקד כרגיל עם העדשות לאורך כמה שעות. רק אחרי שמודדים אותן ומבצעים את הפעולות הרגילות של השגרה קל יותר לתת דיווח אודות השימוש בהן.

 

איך מרגישים עם עדשות מגע מולטיפוקל?

כאמור, אין ספק שהמולטיפוקל הוא בשורה גדולה ומיוחדת עבור הקהל של אלה שנדרש להם תיקון ראייה. מכיוון שיש לא מעט אנשים שעדיין לא מכירים את זה ולא התנסו עם הטכנולוגיה הזאת – הרי שחשוב מאד לקבל עדשות מגע מולטיפוקל חוות דעת וכך להתוודע לכך שזה קיים, שכן ייתכן מאד ויש עוד הרבה אנשים שזה יכול לעזור להם לפתור את קוצר הראייה שלהם. ברגע שמסתגלים ומבינים איך רואים דרך העדשה והעין מתרגלת לאזורים השונים של העדשות – אפשר לומר שנפתח דף חדש בחיים, שבו רואים טוב מאד, לא צריך יותר להתנהל עם זוג משקפיים או יותר, לא צריך לחלק את הזמן בין משקפיים לעדשות ואפשר פשוט לראות טוב כל הזמן, כל רגע ובכל מקום.

 

כמה עולות עדשות מגע מולטיפוקלכמה עולות עדשות מגע מולטיפוקל?

חשוב לדעת ולהבין שעדשות אלה נחשבות לחזית הטכנולוגיה והקידמה בעולם האופטומטריה ותיקון הראייה. נכון לעכשיו אין אביזר לתיקון ראייה שנחשב למתקדם יותר. זאת בנוסף לעובדה שעדשות אלה חייבות להיות מוזמנות ומיוצרות בהתאמה אישית לכל נבדק ונבדק – ומכאן קל להבין שלא מדובר במוצר מדף שקונים אותו בחופשיות ובאופן עצמאי בחנויות הפארם. עדשות מולטיפוקל אלה עולות כמה אלפי שקלים אבל כאשר מבינים את התרומה שלהן לחיי היומיום והשגרה של אלה שעושים בהן שימוש – מבינים בצורה טובה יותר את המחיר וגם רואים בו השקעה לטווח ארוך שמשפרת ומשדרגת את איכות החיים.

 

מתי כדאי לפנות לבדיקת התאמת עדשות מולטיפוקל?

יש לא מעט אנשים שבכלל לא מכירים את אפשרויות המולטיפוקל ולכן לא יידעו לבקש את זה בעצמם. מה שצריך להקפיד עליו זה להגיע לרופא עיניים או אופטומטריסט לצורך בדיקת ראייה יסודית מקרוב ומרחוק בכל פעם שחשים שייתכן וחל שינוי בדרך הראייה. אנשי המקצוע יידעו למי יתאימו עדשות המולטיפוקל וימליצו בהתאם. הרבה מהם מציעים את העדשות עם תקופת הסתגלות של כמה שבועות שבמהלכה המשתמשים יכולים לנסות את העדשות לפני שהם מקבלים על עצמם את ההתחייבות הכספית לרכוש את העדשות לצורך השימוש היומיומי והשגרתי שלהם.

 

מה עוד חשוב לדעת על התחלת השימוש בעדשות מולטיפוקל?

מה שבעיקר חשוב לדעת לפני השימוש אלה שני דברים – האחד הוא שמדובר בחזית הטכנולוגיה ולכן מומלץ מאד לבדוק האם המצב של הראייה יכול להתאים לעדשות אלה. הדבר השני הוא שדרושה הסתגלות לפני שיוצאים לדרך עם העדשות ולכן אם בתחילת הדרך נדמה שלא רואים טוב, סובלים מכאבי ראש או חשים כל סוג של חוסר נוחות – לא מומלץ לוותר אלא להבין שאלה תופעות שמאפיינות את שלב ההסתגלות לאזורים השונים של העדשה עצמה. ברגע שמבינים את שני הדברים החשובים האלה ועוברים בצורה טובה את ההסתגלות – אין ספק שיהיה זה שדרוג אמיתי לאיכות החיים.

איך מתחילים את הבעת העניין בעדשות מולטיפוקל?

ייתכן מאד ואפשר לשמוע חוות דעת טובה מאד ממי שכבר עושה שימוש בעדשות מגע מולטיפוקל והוא יהיה זה שיפנה את תשומת הלב לכך שזה קיים ויכול להועיל ולהקל על הרבה מאד אנשים. תמיד כדאי לפנות אל רופא עיניים או אופטומטריסט שיש להם את הידע והניסיון בבדיקות ראייה לאנשים בגילאים שונים ויוכלו לתת את מיטב ההמלצות בנוגע לשימוש בעדשות מגע או כל סוג אחר של אביזרים לתיקון הראייה. ברגע שמגלים את המולטיפוקל קשה לאחר מכן לחזור לעדשות מגע רגילות.

באנר המרכז לעדשות מגע
מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש מטפל בעדשות מגע, עם ניסיון עשיר בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. משתתף בכנסים, מעביר הרצאות, מנהל השתלמויות ופורומים מקצועיים.

מבצעים מטורפים מבית

החל מ -3,800 ₪ , תלוי בקופת החולים , ובסוג הכרטיס לסבסוד.