החידושים האחרונים בתחום של עדשות מגע

עדשות מגעהחידושים האחרונים בתחום של עדשות מגע

קשת האביזרים הקיימת כיום לצורך תיקון ראייה שאינה תקינה היא קשת מגוונת שיש בה הרבה מאד אפשרויות ובחירה. תיקון ראייה הוא עניין אישי וייחודי עבור כל אדם בנפרד וכאשר מוסיפים לכך את העובדה שיש שתי עיניים – הרי מקבלים אינספור אפשרויות מותאמות אישית לתיקון הראייה. משקפיים או עדשות מגע מסוגים שונים – כל אלה עומדים לרשותם של אותם אנשים שצריכים לתקן את הראייה. ראייה תקינה וטובה אינה מותרות ולכל אדם יש את האפשרות למצוא את הדרך הכי טובה לתקן את הראייה שלו וליהנות ממראה עיניים טוב, איכותי ומתקדם. הטכנולוגיה עובדת הרבה בתחום זה ובזכותה מוצעות אפשרויות טובות מאד ומתקדמות במיוחד.

 

למי מתאים או כדאי להרכיב עדשות מגע?

עדשות מגע מתאימות מאד למי שמכל סיבה שהיא מעדיף שלא להרכיב משקפיים. יש מי שלא אוהב את הטרחה והסרבול של הרכבת המשקפיים והסרתם מדי פעם, את ההחלפה בין משקפי ראייה למשקפי שמש או שפשוט לא נוח לו שיש לו משהו על הפנים. עדשות המגע מורכבות בתוך העין, על גבי האישונים, הן מתאימות בדיוק לקוטר של העין והן נוחות ולא מורגשות. דבר נוסף הוא שעדשות המגע אינן נראות ואם מישהו לא היה רוצה שיידעו סביבו שהוא מתקן את הראייה שלו הרי שהעדשות הן בדיוק מה שיעזור לו בכך. את העדשות אי אפשר לראות ולכן גם לא יודעים שהן בכלל קיימות. כיום יש סוגים רבים של עדשות לבחור מתוכם.

סוגים שונים של עדשות מגע

בעבר עדשות המגע היו מיוצרות מלוחות זכוכית זעירים, הן היו מאד יקרות ולא היה פשוט להרכיב אותן ולהתנהל איתן. כיום המצב שונה מאד, שכן העדשות רכות וגמישות, הן מגיעות במגוון רחב של סוגים ואפשרויות ויתרה מכך – הן הפכו למוצר מדף שקל לקנות ללא עיכובים. אף אדם לא יכול להרשות לעצמו עיכוב בתיקון הראייה שלו ולכן אם יש לו מרשם והוא יודע אילו עדשות הוא צריך – הרי שהוא יכול לקנות את הסוג הדרוש והמספר הנכון על מנת להרכיב בדרך קבע ולראות בצורה טובה ותקינה כל הזמן, ללא הפסקה. כיום יש גם עדשות שמיוצרות בהזמנה אישית (מולטיפוקל) או עדשות צבעוניות עבור מי שגם רוצה שצבע העיניים הטבעי שלו ייראה שונה.

קראו עוד: למי כדאי לברר על עדשות מגע מולטיפוקל יומיות?

מה תהליך ההתאמה עדשות המגע?

בדומה להתאמה של משקפיים – נדרשת, ראשית, בדיקת ראייה על ידי רופא עיניים או אופטומטריסט מוסמך על מנת להבין את סוג לקות הראייה וסוג האביזרים שיתאימו ויתקנו את הראייה. מכיוון שקשת האפשרויות רחבה ומגוונת – הרי שנדרש ידע מעמיק ומעודכן מצדו של איש המקצוע על מנת שיציע את האפשרויות הרלוונטיות והמתאימות של עדשות עבור כל נבדק שלו בנפרד. במידה ומדובר בעדשות מגע שאפשר לקנות לבד כמוצר מדף הרי שזה יהיה נוח מאד ואפשר יהיה להתחיל להרכיב אותן באופן מיידי. במידה ומדובר באלה שמיוצרות בהתאמה אישית על פי מצב הראייה – יהיה צורך שהוא ימתין עד שהן תהיינה מוכנות ויסופקו לו.

 

איך לבחור עדשות מתוך המגוון הרחבאיך לבחור עדשות מתוך המגוון הרחב?

כאשר יש מרשם לקניית עדשות זה גם הזמן לקבל החלטה על סוג העדשות שהנבדק מעוניין בהן על פי העדפות אישיות שאולי יש לו, בעיקר צבע. יכול להיות שמה שהנבדק יצטרך זה עדשות מסוג מולטיפוקל, כלומר כאלה שיש להן אזורים שונים של תיקון הראייה על פני שטח הפנים שלהן. כאן כבר יהיה מדובר בעדשות מגע בייצור אישי, כלומר לא יהיה מדובר במוצר מדף וצריך להבין שיש לזה משמעויות כמו מחיר גבוה יותר, יחסית, או עצם היותן מיוצרות לפי הזמנה כך שיהיה צורך לשמור עליהן היטב. חשוב מאד שכל בחירה בעדשות מגע תתבצע תוך קבלת ייעוץ והמלצות מקצועיות מאיש המקצוע שביצע את הבדיקה ומכיר מגוון מצבים של לקות ראייה.

 

מה המחיר של עדשות המגע?

טווח המחירים של עדשות מגע נחשב למאד מגוון ורחב. מכיוון שיש סוגים שונים הרי שגם המחירים יהיו מאד מגוונים – מוצרי המדף נחשבים לזולים יותר בשל הזמינות והקלות היחסית של הייצור שלהם ואילו עדשות מגע שמיוצרות בהתאמה אישית לנבדק ספציפי ומתאימות רק לו – יעלו יותר והמחיר שלהן יכול להגיע גם לכדי אלף שקלים ואפילו יותר. יחד עם זאת, חשוב להבין שהעדשות מיוצרות תוך שימוש בטכנולוגיה שהיא המתקדמת ביותר והמחקרים בתחום ממשיכים להפתיע ולהביא עוד ועוד חידושים. שימוש בעדשות מגע ייחודיות מביא את סף דלתו של אדם עם קוצר ראייה את הטכנולוגיה במיטבה ולכן צריך להבין שהמחיר הכספי הוא בעצם השקעה לטווח ארוך.

קראו עוד על: עדשות מולטיפוקל – סקירת מחירים

איך מרגישים כשסוף סוף מרכיבים עדשות מתאימות ונוחות?

אין כמו התחושה הטובה והמרגיעה שנמצא אביזר תיקון הראייה שמתאים בדיוק למצב הספציפי של מי שסובל מקוצר הראייה. אי אפשר להתנהל כרגיל כאשר לא רואים טוב ולכן קוצר ראייה לא נחשב למותרות. יש הרבה רוגע ושלווה בידיעה שכעת אפשר לראות טוב יותר ויש מה שייתן את הפתרון הכי טוב. יש לא מעט אנשים שלא תמיד מודעים לשלל האפשרויות אשר עומדות בפניהם וברגע שהם מגיעים לאיש מקצוע שחושף בפניהם את כל מה שהם יכולים לבחור מתוכו – הם מגלים עולם שלם ומרתק והופכים להיות מלאי ציפייה לקראת בחירה באפשרות שתעזור להם לראות טוב לאורך זמן ותיתן להם את המענה הכי טוב שהם היו יכולים לקבל בהתייחס למצב האישי שלהם.

באנר המרכז לעדשות מגע
מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש עדשות מגע

מיכאל ירנוש מטפל בעדשות מגע, עם ניסיון עשיר בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. משתתף בכנסים, מעביר הרצאות, מנהל השתלמויות ופורומים מקצועיים.

מבצעים מטורפים מבית

החל מ -3,800 ₪ , תלוי בקופת החולים , ובסוג הכרטיס לסבסוד.